
Με νίκη συνέχισε τις ευρωπαϊκές τις υποχρεώσεις η ΑΕΚ, επικρατώντας με άνεση της Σολνίκι με 91-77, στο πρώτο φετινό επίσημο παιχνίδι μπροστά στο κιτρινόμαυρο κοινό.
Η Βασίλισσα έβαλε τις βάσεις της επικράτησης από το πρώτο κιόλας δεκάλεπτο και με κορυφαίους το φοβερό δίδυμο Σίλβα-Γκρέι έκανε το 2/2 στον όμιλο του BCL.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Φυσικά μετά το τέλος της αναμέτρησης, οι κιτρινόμαυροι πανηγύρισαν μαζί με τον κόσμο, στο… καθιερωμένο πλέον τελετουργικό στη Sunel Arena.
Στο VIDEO που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την παρακάμερα του αγώνα, που δημοσίευσε η ΚΑΕ.