
Η πολυαναμενόμενη αναμέτρηση της ΑΕΚ κόντρα στη Μαρσέιγ έγινε μέσα σε πανηγυρικό κλίμα, με τους φίλους των δύο ομάδων να τραγουδούν αγκαλιασμένοι παραμονές του αγώνα, ενώ πριν τη σέντρα της αναμέτρησης οι Μασσαλοί δημιούργησαν ένα συγκλονιστικό κορεό σε γαλάζια και κιτρινόμαυρη απόχρωση.
Πλέον οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν στην OPAP Arena στις 9 Νοεμβρίου, με την διοίκηση της Μαρσέιγ να στέλνει μήνυμα αντάμωσης αμέσως μετά τη λήξη του σημερινού αγώνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ΔΕΙΤΕ τη δημοσίευση: