
Ο αιώνιος πρεσβευτής της ΑΕΚ, Θωμάς Μαύρος, έχει ακολουθήσει την αποστολή των κιτρινόμαυρων στη Μασσαλία για την σπουδαία αναμέτρηση της Ένωσης κόντρα στη Μαρσέιγ για την 3η αγωνιστική των ομίλων του Europa League.
Πριν την έναρξη του αγώνα, ο Θε(ω)μάς των ΑΕΚτζήδων πάτησε το Βελοντρόμ, γνωρίζοντας φυσικά την αποθέωση από τους χιλιάδες Ενωσίτες που έχουν πάρει τη θέση τους στις εξέδρες του γαλλικού γηπέδου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ΔΕΙΤΕ τη δημοσίευση της ΑΕΚ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.