22.9
01:04

Γκατσίνοβιτς: «Εξαιρετική βραδιά- Είχαμε σχέδιο και αξίζαμε τη νίκη»

AEK1924.gr team
Γκατσίνοβιτς: «Εξαιρετική βραδιά- Είχαμε σχέδιο και αξίζαμε τη νίκη»

Οι δηλώσεις του Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς μετά τη μεγάλη νίκη της ΑΕΚ.

Για ένα εξαιρετικό βράδυ και μια σπουδαία νίκη έκανε λόγο ο Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς στις δηλώσεις αμέσως μετά το ματς. Ο Σέρβος που σημείωσε το δεύτερο τέρμα της Ένωσης, σχολίασε για το γκολ που πέτυχε πως δεν ήταν σίγουρος αν ήταν εκείνος ο σκόρερ και πως φοβήθηκε το οφσάιντ.

Αναλυτικά όσα είπε:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είναι μια εξαιρετική βραδιά για όλους μας. Παίξαμε απέναντι σε έναν τοπ αντίπαλο που είναι από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Είχαμε ένα εξαιρετικό σχέδιο, το υπηρετήσαμε. Είχαμε και τύχη, η οποία πάντα χρειάζεται. Έπρεπε να παλέψουμε ο ένας για τον άλλον, για τη μπάλα και το κάναμε. Αξίζαμε να πάρουμε τη νίκη και την πήραμε».

Για την επιστροφή του απο τον τραυματισμό και το γκολ που πέτυχε;

«Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ήξερα αν ήμουν ο τελευταίος που βρήκε τη μπάλα γιατί είχε πολλά πόδια εκεί. Είχα και μία μικρή υποψία ότι ήμουν οφσαιντ. Ευτυχώς δεν ήμουν. Είμαι χαρούμενος. Επέστρεψα σκόραρα και ελπίζω να ήταν ο τελευταίος τραυματισμός για φέτος».

Advertisement