
Αύριο (21/09) Πέμπτη είναι προγραμματισμένο να πάρει εξιτήριο ο Καμερουνέζος στόπερ της ΑΕΚ.
Στο νοσοκομείο παραμένει ο Άρολντ Μουκουντί, ο οποίος ταλαιπωρείται από λοίμωξη. Πρόβλημα που -όπως έδειξαν οι εξετάσεις- προκλήθηκε από κατανάλωση τροφής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η κατάστασή του ωστόσο έχει βελτιωθεί και οι πληροφορίες αναφέρουν πως αύριο Πέμπτη θα λάβει το εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται ο Καμερουνέζος στόπερ της Ένωσης.
Έτσι, από αύριο ξεκινά και η «μάχη» με τον χρόνο ώστε να προλάβει να είναι απόλυτα έτοιμος για το προσεχές ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.