
H AEK βρίσκεται στο 2ο γκρουπ μαζί με τους Άγιαξ, Μπράιτον και Μαρσέιγ με τον όμιλο να αποθεώνεται από τους διοργανωτές με tweet. Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση βλέπουμε τα τέσσερα χαρτάκια με τα ονόματα των ομάδων, με τη λεζάντα να είναι απλή, λιτή και απέριττη. Ένα emoji που… ζεματίζεται από τη ζέστη!
🥵#UEL pic.twitter.com/lgw6i6lyQC
— UEFA Europa League (@EuropaLeague) September 2, 2023
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE