
Είδατε νωρίτερα το βίντεο των παικτών μέσα από τον αγωνιστικό χώρο της OPAP ARENA να στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
H ΠΑΕ ΑΕΚ μοιράστηκε μια φωτογραφία τη ομάδας κάτω από το στολισμένο, δια χειρός παικτών δέντρο, με την ευχή για καλά Χριστούγεννα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την δημοσίευση της ΠΑΕ στα social media
Η ΠΑΕ ΑΕΚ σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές! ![]()
![]()