-DENLARGE.jpg)
Το ΑΕΚ TV ήταν παρών στο στόλισμα του δέντρου στην Αγιά Σοφιά – OPAP Arena, απ’ τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ και μέσα απ’ τα πλάνα του, μοιράζει στιγμές απ’ τα παρασκήνια.
Τα εφετινά Χριστούγεννα είναι ξεχωριστά και ιστορικά για την οικογένεια της ΑΕΚ, καθώς είναι τα πρώτα μετά από σχεδόν 20 χρόνια, που μας βρίσκουν στο σπίτι μας, στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Και δεν θα μπορούσαμε να τα γιορτάσουμε διαφορετικά, από το να ζητήσουμε από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές της «κιτρινόμαυρης» καθημερινότητάς μας, να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο της OPAP ARENA.
Ο Ματίας Αλμέιδα, οι συνεργάτες του και οι παίκτες του, έστησαν το έλατο στη σέντρα του γηπέδου μας και στη συνέχεια άρχισαν την… προσπάθεια για τον στολισμό του. Άλλωστε, η προσπάθεια μετράει.
Η κάμερα του ΑΕΚ TV ήταν εκεί και κατέγραψε όλα τα παρασκήνια…