
Με ένα υπέροχο τέρμα άνοιξε το σκορ στο φιλικό της ΑΕΚ απέναντι στην Ομόνοια ο Ορμπελίν Πίνεδα. Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται ότι το χάρηκε πολύ μαζί και με τη νίκη της ομάδας του.
«Σπουδαία δουλειά ομάδα. Χαρούμενος που σκοράρω ξανά. Είναι ωραίο συναίσθημα», έγραψε ο Πινέδα στα Social.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση: