
Η ΑΕΚ κινδυνεύει με πρόστιμο μετά το καπνογόνο που ανοίχτηκε στην κερκίδα εν ώρα αγώνα.
Απρόοπτο στις κερκίδες του ΑΕΚ – Ηλυσιακός μετά το καπνογόνο που άναψαν οι Κιτρινόμαυροι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι διαιτητές διέκοψαν προσωρινά το παιχνίδι με την ομάδα του Ηλυσιακού να αρνείται να βγει στο γήπεδο να παίξει μετά από τόσο καπνό. Οι διαιτητές με τη σειρά τους ζήτησαν να εκκενωθεί από κόσμο το γήπεδο για να συνεχιστεί το ματς. Όλα αυτά την ώρα που το σκορ ήταν 2-0 σετ υπέρ και στα μισά του τρίτου σετ με την ΑΕΚ να κερδίζει.
Στη συνέχεια οι οργανωμένοι αποχώρησαν από το γήπεδο, ενώ οι διαιτητές επέμεναν για πλήρη εκκένωση στις εξέδρες, με συγγενείς, φίλους, παιδιά των ακαδημιών να αποχωρούν τελικά.
Από την πλευρά του ο Ηλυσιακός ήθελε και την διακοπή του αγώνα, κάτι που τελικά δεν έγινε.


