
Τα κορίτσια της ΑΕΚ, αφιέρωσαν τη μεγάλη νίκη (1-3 στα σετ) επί του ΠΑΟΚ στον εκλιπόντα Σεραφείδη.
Σε κλίμα θλίψης βρίσκεται η κιτρινόμαυρη οικογένεια μετά τον χαμό του αρχηγού των αρχηγών, του Στέλιου Σεραφείδη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε του ΠΑΟΚ στο κλειστό γήπεδο της Μίκρας, στη Θεσσαλονίκη και αφιέρωσε το «διπλό» στον Σεραφείδη.
Μπελιά, Κοσμά και Διώτη, μέσα από βίντεο αφιερώνουν τη νίκη αυτή στον μεγάλο ΑΕΚτζή που πλέον δεν βρίσκεται κοντά στην μεγάλη του αγάπη, αλλά σίγουρα την παρακολουθεί.
Τα βίντεο: