
Η Κιτρινόμαυρη ΠΑΕ απάντησε στα συγχαρητήρια της Μαρσέιγ μέσω των social media, τονίζοντας ότι είναι πάντα στο πλευρό των Γάλλων.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ μετά τα συγχαρητήρια των Γάλλων που τους έστειλαν μέσω των social media για την κατάκτηση του Ελληνικού Πρωταθλήματος, θέλησε να κάνει retweet την δημοσίευση και να γράψει: «Είμαστε πάντα στο πλευρό σας…»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την δημοσίευση:
