
Η σημερινή (15/3) μέρα για την ανέγερση του νέου γηπέδου της ΑΕΚ είναι ιδιαίτερη, καθώς εκτός από την επίσκεψη του Δημήτρη Μελισσανίδη, η πρώτη πλάκα «έπεσε» για την «Αγία Σοφία».
Οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει να…τρέξουν το έργο γνωστοποίησαν πως τοποθετήθηκαν τεράστιοι προβολείς στο εργοτάξιο, ώστε να δουλεύουν και το βράδυ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτό σημαίνει πως όλη μέρα το εργοτάξιο θα βρίσκεται σε εγρήγορση, με μηχανήματα και εργάτες να δουλεύουν σκληρά ώστε να τελειώσουν τον ναό όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Δείτε