
Ο Απόστολος Οικονόμου τόνισε με δηλώσεις του ότι στόχος της ομάδας είναι να δώσει σειρά στις καλές εμφανίσεις της και στο ματς κόντρα στον Ηρακλή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μετά την καλή εμφάνιση και τη νίκη κόντρα στον Παναθηναϊκό θέλω να δώσουμε συνέχεια και στο παιχνίδι με τον Ηρακλή Κηφισιάς. Σεβόμαστε τον Ηρακλή, ξέρουμε ότι θέλει τους βαθμούς στην προσπάθεια που κάνει για την παραμονή και γι’ αυτό το λόγο θα μπούμε στο γήπεδο συνειδητοποιημένοι για να παίξουμε καλό βόλεϊ και να πάρουμε το τρίποντο», τόνισε ο τεχνικός της Ένωσης στην ιστοσελλίδα της ΕΟΠΕ