
Ο πρωθυπουργός μίλησε στον Εύοσμο και αναφέρθηκε για ακόμα μια φορά στις δηλώσεις Μητσοτάκη, ο οποίος χαρακτήρισε (και δικαίως) «πέτσινο» το γκολ του ΠΑΟΚ στον τελικό Κυπέλλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Τσίπρας σε ομιλία του αυτή τη φορά στον Εύοσμο έστειλε πάλι τα «καρφιά» του προς τη ΝΔ, τα Μέσα, αλλά και τους συνδικαλιστές του χώρου Υγείας λέγοντας: «Ακούμε άναρθρες κραυγές από τους βολεμένους, αλλά και από τους συνδικαλιστές που έπρεπε να είναι εδώ στο πλευρό μας».
Στην συνέχεια είπε πως στην αντιπολίτευση «τα βλέπουν όλα πέτσινα, πέτσινα τα αντίμετρα, πέτσινο και το κύπελλο στον ΠΑΟΚ»!