
Με μήνυμα του στο Instagram, ο Γιώργος Σαββίδης συνεχίζει να προκαλεί, ζητώ γκολ από τον Ουάρντα στο ντέρμπι της Κυριακής στην Τούμπα, κόντρα στην ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
