Ο Ζερεμί Ντοκού επιστρέφει στην αποστολή της εθνικής Βελγίου μετά την ολιγοήμερη άδεια για τη γέννηση του πρώτου του παιδιού. Παρά τη σκληρή κριτική που δέχθηκε ο ποδοσφαιριστής της Μάντσεστερ Σίτι δεν θα χάσει κανένα παιχνίδι.
Διαβάστε περισσότερα στο SPORT24