Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε τη σεζόν κατακτώντας το νταμπλ χωρίς να κάνει ούτε μία ήττα και θέλησε μέσω ανακοίνωσης να εκφράσει τις ευχαριστίες της προς τον Ιβάν Σαββίδη για την ξεχωριστή πρωτοβουλία προς το τμήμα.
Διαβάστε περισσότερα στο SPORT24