
Εκπληκτικό VIDEO με την ομιλία του Μάρκο Νίκολιτς, πριν την σέντρα της αναμέτρησης της ΑΕΚ κόντρα στην Άντρελεχτ.
O τεχνικός της ΑΕΚ μίλησε στα αποδυτήρια προς όλη την ομάδα, φτιάχνοντας το κλίμα με τον πύρινο και αποφασιστικό του λόγο, ζητώντας από τους κιτρινόμαυρους να παλέψουν, να επιτεθούν και να δώσουν τα πάντα για να υπερασπιστούν την έδρα τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.