Τρελό γλέντι στήθηκε στα αποδυτήρια της ΑΕΚ λίγα λεπτά μετά την επιβλητική πρόκριση, επί της Ναντέρ, μέσα στην κατάμεστη SUNEL Arena.
Χέιλ και Τάκερ έδωσαν το σύνθημα για ξέφρενο χορό, με τα χαμόγελα να είναι διάπλατα σε παίκτες και τεχνικό επιτελείο, ενώ, δεν έλειψε και το… μπουγέλο στον αρχιτέκτονα της επιτυχίας Ντράγκαν Σάκοτα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE