23.6
12:23

Στην ατζέντα της ΕΠΟ οι Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι

AEK1924.gr team
Στην ατζέντα της ΕΠΟ οι Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι

Την Πέμπτη θα συζητηθεί το ενδεχόμενο παρουσίας Ελλήνων διαιτητών και ξένων VAR στα μεγάλα παιχνίδια της Super League.

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ συνεδριάζει στις 25 Ιουνίου με βασικό θέμα τη διαιτησία στα ντέρμπι μεταξύ ΑΕΚ, Άρη, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ. Η πρόθεση της ομοσπονδίας και της ΚΕΔ είναι να εφαρμοστεί στο πρωτάθλημα το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν στο Κύπελλο, με Έλληνες διαιτητές και ξένους VAR.

Για το θέμα θα τοποθετηθούν οι εκπρόσωποι των μεγάλων ΠΑΕ που συμμετέχουν στην επιτροπή, ενώ η όποια απόφαση ληφθεί αναμένεται να επικυρωθεί αυθημερόν από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement