
Η ΑΕΚ νίκησε τον Παναθηναϊκό με 3-2 σετ και κατέκτησε το τουρνουά «Δημήτρης Τζανετής», που διοργάνωσαν οι Αμαζόνες στο Κλειστό Γυμναστήριο «Στέλιος Καλαϊτζής».
Την πρώτη θέση στο τουρνουά «Δημήτρης Τζανετής», που διοργάνωσαν οι Αμαζόνες στο Κλειστό Γυμναστήριο «Στέλιος Καλαϊτζής», κατέκτησε η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, καθώς επικράτησε στον τελικό του ΠΑΟ με 3-2 σετ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, για την ΑΕΚ δεν αγωνίστηκαν λόγω τραυματισμών, η Γουεθέρινγκτον, η Έντουαρντς και η Ράπτη.
Τα σετ με τυπικά γηπεδούχο τον ΠΑΟ: 22-25, 25-22, 25-20, 22-25 και 9-15.