11.6
15:07

Σήκωσε μανίκια και έπιασε δουλειά ο Ηλιόπουλος

Κώστας Κοσικίδης
Σήκωσε μανίκια και έπιασε δουλειά ο Ηλιόπουλος

Από νωρίς το πρωί στα γραφεία της ΑΕΚ στην OPAP Arena, βρέθηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος έχοντας πιάσει δουλειά και τρέχοντας αρκετά θέματα.

Δεν έχασε χρόνο, το νέο αφεντικό της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος και βρέθηκε από πολύ νωρίς σήμερα το πρωί στα γραφεία της ΑΕΚ, στην OPAP Arena.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο ίδιος μαζί με τους συνεργάτες του, βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τα στελέχη της ΠΑΕ, τρέχοντας διάφορα θέματα, που απασχολούν την ομάδα, σε διάφορους τομείς.

Έχει σηκώσει μανίκια και έχει πιάσει για τα καλά δουλειά, ο νέος ισχυρός άντρας της ΑΕΚ, θέλοντας να προχωρήσει και να κλείσει τις όποιες άμεσες εκκρεμμότητες χρειάζεται η ομάδα.

Advertisement