Με το δεξί ξεκίνησε την καριέρα του στη Μόναχο 1860, ο πρώην τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννινα και της ΑΕΚ, Αργύρης Γιαννίκης.
Ο ομογενής προπονητής εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένος από την εμφάνιση των παικτών του στην επικράτηση επί της Ντούισμπουργκ (4-1) στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής στη Γ΄ κατηγορία της Γερμανίας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η νίκη είναι ωραία, αλλά αποτελεί μόνο ένα βήμα. Μια νίκη δεν αρκεί για να επιτευχθεί ο στόχος της αποφυγής του υποβιβασμού. Πρέπει να κερδίζουμε βαθμούς με συνέπεια, πρέπει να επιβεβαιώσουμε και στη συνέχεια και τη σημερινή (20/1) απόδοση», τόνισε ο 43χρονος τεχνικός.
πηγή: SDNA







