
Δεν θα μπορούσε να μην ευχαριστήσει τον κόσμο που βρέθηκε στο «Βελοντρόμ» η Ένωση.
Το μαγικό ταξίδι της ΠΑΕ ΑΕΚ και του κόσμου της στη Μασσαλία, δεν είχε happy-end, καθώς η ομάδα ηττήθηκε (3-1) από την Μαρσέιγ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ωστόσο, η στήριξη του κόσμου ήταν -για ακόμα μία φορά- συγκλονιστική, με περίπου 4.000 ΑΕΚτζήδες να κατακλύζουν το στάδιο της γαλλικής πόλης.
Σε αυτούς τους ανθρώπους, η ΠΑΕ ΑΕΚ έστειλε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την στήριξη που παρείχαν στην ομάδα του Ματίας Αλμέιδα, καθόλη την προσπάθεια απέναντι στην Μαρσέιγ.
Το «ευχαριστώ» της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Πηγή φωτο: ΠΑΕ ΑΕΚ / INTIME