01.12
15:55

Φασαρία έξω από το ξενοδοχείο της Ίντερ από οπαδούς της Γκλάντμπαχ τη νύχτα

AEK1924.gr team
Φασαρία έξω από το ξενοδοχείο της Ίντερ από οπαδούς της Γκλάντμπαχ τη νύχτα

Οι οπαδοί της Γκλάντμπαχ διατάραξαν τον ύπνο των «νερατζούρι».

Στο «Μπορούσια Παρκ» δεν μπορούν να πάνε λόγω… κορωνοϊού, αλλά κάποιοι οπαδοί της Γκλάντμπαχ βρήκαν άλλο τρόπο για να βοηθήσουν την ομάδα τους στην κρίσιμη αποψινή αναμέτρηση με την Ίντερ για το Champions League.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Κατά τις 4 τα ξημερώματα, μερίδα οπαδών της Μπορούσια βρέθηκαν έξω από το ξενοδοχείο όπου έχει καταλύσει η αποστολή των «νερατζούρι» και προκάλεσαν σαματά με βεγγαλικά και φωτοβολίδες λες και ήταν… Πρωτοχρονιά.

Σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport, τα μέλη της αποστολής της Ίντερ ξύπνησαν από τη φασαρία και υπήρχε εκνευρισμός για τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποίησαν οι οπαδοί της Γκλάντμπαχ.

Πηγή: sport-fm.gr

Advertisement