
Τι είπε ο τεχνικός της Ένωσης μετά τη νίκη επί του Δούκα
Η ΑΕΚ ήταν ασταμάτητη και απέναντι στον Δούκα, επικράτησε με 44-27 και συνέχισε με μια ακόμη νίκη στο Πρωτάθλημα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Δημητρούλιας:
«Τρίτο ματς σε μόλις λίγες ημέρες και το ευτυχές είναι πως είμαστε όλοι υγιείς. Περάσαμε μια περίοδο, που είχε, ταυτόχρονα, πολλά ζητούμενα στην προπόνηση. Το πιο ευχάριστο από τον σημερινό αγώνα ήταν ο αρκετός χρόνος παρουσίας του Μιχάλη Στάθη και του Κώστα Κοτσιώνη, καθώς η διαφορά των ομάδων, αγωνιστικά, ήταν μεγάλη».