
Η λήξη της αποχής των διαιτητών αποφασίστηκε ομόφωνα με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα της Α1 των ανδρών να ξεκινάει την ερχόμενη Τετάρτη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Αθήνας σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ομοσπονδίας Χάντμπολ αποφάσισε τη λήξη της αποχής από την αγωνιστική δράση, γεγονός που σημαίνει πως τα πρωταθλήματα αναμένεται να ξεκινήσουν κανονικά αρχής γενομένης της Τετάρτης, με τη διεξαγωγή της Α1 ανδρών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας κάλεσε σε συζήτηση τον Στράτο Κυριακούλα, πρόεδρο των διαιτητών ώστε να βρεθεί η «χρυσή» τομή σε όλα τα θέματα που ταλανίζουν την ελληνική διαιτησία.