
Ο ΠΑΟΚ ηττήθηκε 2-3 από την Σάλκε στην Τούμπα και έχασε την ευκαιρία για πρώτη φορά στην ιστορία του να παίξει στους ομίλους του Champions League
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Σάλκε νίκησε τον ΠΑΟΚ με 3-2 μέσα στην Τούμπα και στέρησε από την ελληνική ομάδα την ευκαιρία να αγωνιστεί για πρώτη φορά στους ομίλους του Champions League.
Οι Γερμανοί προηγήθηκαν 3 φορές, τις δύο μάλιστα ενώ έπαιζαν με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Τζερμέιν Τζόουνς.