
Για το θέμα της εκκαθάρισης συζήτησαν σήμερα το πρωί ο νυν πρόεδρος της ΠΑΕ με τον εφοπλιστή, ενώ ο τελευταίος ενημερώθηκε για τις διαδικασίες που τρέχουν μέχρι την Γ.Σ της 7ης Ιουνίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στα Σπάτα βρέθηκαν σήμερα νωρίς το πρωί οι Δημητρέλος, Αλεξίου, Γρηγορίου και Βαλασσόπουλος οι οποίοι συζήτησαν τις διαδικασίες για το θέμα της εκκαθάρισης της ΠΑΕ ΑΕΚ. Οι δύο πρώτοι μάλιστα λίγο αργότερα συναντήθηκαν και με τον Δημήτρη Μελισσανίδη για να του μεταφέρουν τις εξελίξεις.
Το κλίμα είναι καλό, οι διεργασίες μέχρι και τις 7 Ιουνίου τρέχουν και όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε στην τελική ευθεία της εκκαθάρισης.