
Η ομοσπονδία του βόλεϊ ανακοίνωσε σήμερα (14/2) το πρόγραμμα και τους διαιτητές των αγώνων κυπέλλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ την Τέταρτη (20/2) στις 20.30 θα αγωνιστεί κόντρα στον Παναθηναϊκό εκτός έδρας για τους «8» του κυπέλλου γυναικών.
Το ματς της Ένωσης στο κλειστό του Πανελληνίου με τις «πράσινες» θα διευθύνουν οι Μουλά Λ.-Μουλά Ε. με παρατηρητή τον Κ. Πολίτη.