14.2
14:36

Την Τετάρτη με τον Παναθηναϊκό

AEK1924.gr team
Την Τετάρτη με τον Παναθηναϊκό

Η ομοσπονδία του βόλεϊ ανακοίνωσε σήμερα (14/2) το πρόγραμμα και τους διαιτητές των αγώνων κυπέλλου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 Η ΑΕΚ την Τέταρτη (20/2) στις 20.30 θα αγωνιστεί κόντρα στον Παναθηναϊκό εκτός έδρας για τους «8» του κυπέλλου γυναικών.

Το ματς της Ένωσης στο κλειστό του Πανελληνίου με τις «πράσινες» θα διευθύνουν οι Μουλά Λ.-Μουλά Ε. με παρατηρητή τον Κ. Πολίτη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement