
Χωρίς το πλαφόν η αποζημίωση στους εργαζόμενους της Δημόσιας Τηλεόρασης δηλώνει ο Παντελής Καψής
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αποζημιώσεις, χωρίς να ληφθεί υπόψιν το πλαφόν, θα δοθούν στους εργαζόμενους της Δημόσιας Τηλεόρασης, δήλωσε ο αρμοδιος υφυπουργός Παντελής Καψής.
Ο κ. Καψής κατέστησε σαφές, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ότι οι αποζημιώσεις θα δοθούν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τα ισχύοντα από την ΚΥΑ για τους δημοσιογράφους και τα προβλεπόμενα από το Ενιαίο Μισθολόγιο για τις άλλες ειδικότητες.
Πηγή: www.news247.gr