
Μετά από απόφαση του Δ.Σ της Μάνας ΑΕΚ, οι υπάλληλοι του σωματείου θα πληρωθούν με δύο μισθούς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην πρώτη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, συζητήθηκε μεταξύ άλλων και το ζήτημα των οφειλών του σωματείου προς τους υπαλλήλους.
Η απόφαση που πάρθηκε για αυτό το θέμα είναι οι υπάλληλοι να πάρουν δύο μισθούς από τα οφειλόμενά τους. Εκτός από αυτό συζητήθηκε και το θέμα των οφειλόμενων των υπάλληλων της ΠΑΕ, ωστόσο αυτό δεν αφορά την Ερασιτεχνική ΑΕΚ.