07.6
06:35

«Ερχόμαστε»

AEK1924.gr team
«Ερχόμαστε»

Αυτό θα είναι το μήνυμα που θα αναγράφεται πάνω στο πούλμαν της ΑΕΚ σύμφωνα με δημοσίευμα ενώ θα το συνοδεύει ο δικέφαλος αετός.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σε μια κίνηση εμψύχωσης και «ντοπαρίσματος» προχωρά ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο οποίος σύμφωνα με την Ώρα έχει εισηγηθεί την τύπωση ενός λογότυπου που θα αναγράφει «Ερχόμαστε» πάνω στο πούλμαν.

Πρόκειται για πρωτοβουλία του Τίγρη που επιθυμεί με οποιονδήποτε τρόπο να συμβολίσει την επιστροφή της Ένωσης. Μάλιστα αναφέρεται πως το συγκεκριμένο λογότυπο θα συνοδεύει ένας μεγάλος δικέφαλος αετός.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement