
Ημέρα ενημέρωσης για τους υπαλλήλους της ΑΕΚ η Πέμπτη, οι οποίοι βρέθηκαν στα Σπάτα προκειμένου να μάθουν για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί με την υπαγωγή της ΑΕΚ σε καθεστώς εκκαθάρισης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στα γραφεία βρέθηκαν οι προπονητές των τμημάτων υποδομής και η ενημέρωσή τους αφορούσε κάποια τυπικά θέματα που έχουν να κάνουν με τις απολύσεις τους και τις φορολογικές τους δηλώσεις.
Παράλληλα τους ανακοινώθηκε πως μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα μάθουν ποιοι από αυτούς θα συνεχίσουν στην Ένωση και στην εποχή Μελισσανίδη.