02.6
10:46

Η ΑΕΚ στην Σπερχογεία

AEK1924.gr team
Η ΑΕΚ στην Σπερχογεία

Στο τουρνουά της Σπερχογείας συμμετείχε χθες η ΑΕΚ, συνοδευόμενη από τον προπονητή του τμήματος κ17, Χάρη Κοπιτσή.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σε ότι έχει να κάνει με το αγωνιστικό κομμάτι η Ένωση ήρθε ισόπαλη με 0-0 κόντρα στην Σπερχογεία, ενώ στο άλλο ματς του τουρνουά κατάφερε να επικρατήσει με 3-2 του Αίαντα.

Τα τρία γκολ της Ένωσης σημείωσαν οι: Καζβιρόπουλος, Τζαθάς και Μίτζηρας.

Καταλήγοντας, από την πλευρά της ΑΕΚ δεν αγωνίστηκαν μόνο παίκτες από το τμήμα κ17 της ομάδας, καθώς ο Χάρης Κοπιτσής βρέθηκε στην ευχάριστη θέση να έχει μαζί του και κάποια παιδιά από τους κ20 του Ντανιέλ Μπατίστα.

Συγκεκριμένα στην Καλαμάτα ταξίδεψαν οι Ματθαίος Ναυπλιώτης, Παναγιώτης Ξόμπλιος και Θάνος Σταύρου. 

Πηγή ΦΩΤΟ και πληροφοριών: taklin.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement