29.5
13:22

«Έχουμε υπογράψει με τον Μέσι» (vid)

AEK1924.gr team
«Έχουμε υπογράψει με τον Μέσι» (vid)

Ο Αρσέν Βενγκέρ αποκάλυψε μεταξύ σοβαρού ή μάλλον μόνο αστείου σε οπαδούς της Άρσεναλ οι οποίοι τον πλησίασαν για να του ζητήσουν αυτόγραφα, ότι η ομάδα έχει συμφωνήσει με τον Μέσι.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι οπαδοί της Άρσεναλ επιθυμούν να δουν στην ομάδα τους παίκτες παγκόσμιας κλάσης και όταν εντόπισαν τον τεχνικό της ομάδας του ζήτησαν τον Λιονέλ Μέσι, με τον Βενγκέρ να λέει χαριτολογώντας: «Έχουμε υπογράψει με τον Μέσι».

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement