
Ρίσκο χαρακτήρισε την απόφαση του να παραμείνει στην ΑΕΚ ο Δημήτρης Ανάκογλου το οποίο βέβαια αν δεν πάρει κανείς δεν ζει…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Τέλος καλό όλα καλά. Αν δε ρισκάρεις δε ζεις», έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Ανάκογλου, ο οποίος θα παραμείνει στην ΑΕΚ για τα επόμενα 4 χρόνια.