20.5
10:00

«Πολύ καλή ομάδα η ΑΕΚ»

AEK1924.gr team
«Πολύ καλή ομάδα η ΑΕΚ»

Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε για την ΑΕΚ ο άσσος του Διομήδη, Κώστας Δεληγιάννης, χαρακτηρίζοντας την Ένωση πολύ καλή ομάδα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε στο ΑΡΤ TV:

«Εμείς παίζουμε πάντα για να κερδίσουμε. Απλά το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι αυτό του Σαββάτου. Ας μην κρυβόμαστε. Για ψυχολογικούς λόγους πάντως θα μπούμε στο γήπεδο να κερδίσουμε. Εμείς έχουμε το πλεονέκτημα για τον τίτλο. Το δείξαμε σε όλη την χρονιά. Η ΑΕΚ είναι πολύ καλή ομάδα. Δεν μπορείς να πεις μέτρια μια ομάδα που έχει αυτούς τους παίκτες στο ρόστερ της. Νομίζω ότι και οι δύο ομάδες, εμείς και η ΑΕΚ, φτάνουμε άξια στον τελικό του πρωταθλήματος».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement