18.5
13:40

Μόνη της στο Ελληνικό

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Μόνη της στο Ελληνικό

Η σύμβαση μεταξύ της ομάδας του Εθνικού και του γηπέδου του Ελληνικού φτάνει στο τέλος της με την ΑΕΚ να εξασφαλίζει αποκλειστική χρήση του γηπέδου

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η επιθυμία του Δημήτρη Μελισσανίδη για μετακόμιση της Ένωσης στο Ελληνικό είναι δεδομένη, και μάλιστα μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να ξεκινήσουν και οι όποιες εργασίες στο γήπεδο για να μεταμορφωθεί σε μια «κιτρινόμαυρη» έδρα με περίπου 22.000 φιλάθλους στις κερκίδες.

Το ευχάριστο είναι ότι πλέον το γήπεδο δεν θα στεγάζει κάποια άλλη ομάδα καθώς η σύμβαση που είχε ο Εθνικός από το 2007 φτάνει στο τέλος της και η ΑΕΚ θα μπορεί να αγωνίζεται ολομόναχη με δική της αποκλειστική χρήση του γηπέδου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement