
Οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ βρισκόταν σε αναγκαστική άδεια από το τέλος του πρωταθλήματος μέχρι τώρα, ωστόσο αυτό αλλάζει καθώς από αύριο επιστρέφουν στα γραφεία τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Γενική Συνέλευση της Τρίτης φέρνει ξανά ζωή στα Σπάτα, τα οποία το τελευταίο διάστημα είχαν ερημώσει. Από αύριο οι υπάλληλοι της ΠΑΕ επιστρέφουν στα πόστα τους ώστε να πραγματοποιηθεί η Γ.Σ της Ένωσης, η οποία αναμένεται ότι θα κρίνει και το μέλλον της ομάδας.