
Με απόφαση του υφυπουργού Αθλητισμού, Γιώργου Βασιλειάδη, απαγορεύεται η μετακίνηση οπαδών της Ένωσης στο Καυτανζόγλειο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει:
«Κατόπιν σχετικής απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιώργου Βασιλειάδη, απαγορεύεται η οργανωμένη αλλά και μεμονωμένη μετακίνηση οπαδών της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη για τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον Ηρακλή την ερχόμενη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου.
Επισυνάπτεται το σχετικό έγγραφο και παρακαλούνται οι φίλοι της ΑΕΚ να συμμορφωθούν προς την απόφαση αυτή.»