Περίπου 1.000 φίλοι της ΑΕΚ δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στη Νέα Πέραμο, υποδεχόμενοι το τρόπαιο του πρωταθλήματος στο πλαίσιο της περιοδείας του στην Αττική.
Η προσφυγική κωμόπολη στα δυτικά της Αττικής μετατράπηκε σε ένα μεγάλο «κιτρινόμαυρο» γλέντι, με τον κόσμο να γεμίζει την Πλατεία Μικρασιατών Προσφύγων και να στήνει σκηνικό… γηπέδου, με καπνογόνα, σημαίες και συνθήματα για την πρωταθλήτρια ΑΕΚ.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 20:00, με το τρόπαιο να φτάνει στην περιοχή συνοδεία του Αντώνη Ηλιόπουλου, ενώ η υποδοχή από τους φίλους της Ένωσης ήταν αποθεωτική, σε μια βραδιά που θύμισε έντονα πανηγυρισμούς τίτλου.