
Ο Γιούρι Ζντόβτς αναφέρθηκε για την πρώτη περίοδο, ότι ήταν φρικτή για την ομάδα του, αλλά και το ότι η επίθεση σήμερα ήταν προβληματική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιούρι Ζντόβτς:
«Συγχαρητήρια στην Μπεσίκτας για αρχή. Εμείς είχαμε μια φρικτή πρώτη περίοδο. Μετά προσπαθήσαμε όμως η επίθεση μας ήταν προβληματική. Κι όταν δεν βάζεις καλάθια πρέπει να παίζεις καλύτερα στην άμυνα. Ούτε εκεί ήμασταν άψογοι και έτσι χάσαμε».