21.12
19:18

«Έχω μεγάλη ευθύνη για την ήττα…»

Πένυ Μακρή
«Έχω μεγάλη ευθύνη για την ήττα…»

Ο Τζαουάντ Γουίλιαμς εμφανώς απογοητευμένος απ’ την ήττα ανέλαβε τις ευθύνες του, τονίζοντας ότι εκείνος ευθύνεται για την ήττα της ομάδας του, αφού η απόδοση του ήταν κακή.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γουίλιαμς:

«Η ήττα ειναι δίκη μου ευθύνη. Ειναι υπεύθυνος εγω γιατι έπαιξα παρα πολυ άσχημα. Μπορώ να παίξω καλύτερα έπρεπε να παίξω καλύτερα. Άρα έχω μεγάλη ευθύνη για την ήττα».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement