
Χαμόγελα έφερε σε όλο το τμήμα Στίβου η εμφάνιση του Αντώνη Σάντα στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα.
Ο αθλητής του «Δικεφάλου» δείχνει ότι επιστρέφει σε καλούς αγωνιστικούς ρυθμούς και αφήνει πίσω τους τραυματισμούς του. Ο Σάντας κατέκτησε την 7η θέση, με άλμα στα 5.25μ., που είναι 10 εκατοστά υψηλότερα από το τελευταίου του άλμα στην Θεσσαλονίκη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πλέον, άπαντες στρέφονται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανοικτού Στίβου Ανδρών-Γυναικών, που θα διεξαχθεί το διήμερο 25-26/07.