
Η απόρριψη της έφεσης του Άρη Πετρούπολης από την Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ διατήρησε τον Πύργο στη Super League 2, με αποτέλεσμα να «κλειδώσουν» και οι 16 ομάδες που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα της νέας σεζόν. Στη δεύτερη κατηγορία θα αγωνιστούν οι ΑΕΛ, Πανσερραϊκός, Πανιώνιος, Athens Kallithea, Μαρκό, Ελλάς Σύρου, Νίκη Βόλου, Αναγέννηση Καρδίτσας, Πανθρακικός, Απόλλων Καλαμαριάς, Ζάκυνθος, Πύργος, Νέστος Χρυσούπολης, καθώς και οι ομάδες Β’ των ΠΑΟΚ, Ολυμπιακού και Αστέρα AKTOR.
Το νέο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε ενιαίο όμιλο, χωρίς playoffs και playouts, με την έναρξη να έχει προγραμματιστεί για τις 6 Σεπτεμβρίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πηγή: SPORT24