
Η «Βασίλισσα» κάνει την τελευταία της προπόνηση στο κλειστό που θα αντιμετωπίσει αύριο (29/11, 19:00) την Ζιελόνα Γκόρα, μάλιστα πριν την έναρξη του παιχνιδιού οι παίκτες των «πράσινων» υποδέχτηκαν τους μπασκετμπολίστες της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε φωτογραφίες απ’ την προπόνηση:
Δείτε βίντεο απ’ την προπόνηση: