25.11
09:31

«Ζεσταινόμαστε» για το ντέρμπι (vids)

Πένυ Μακρή
«Ζεσταινόμαστε» για το ντέρμπι (vids)

Βροντερό «παρών» έδωσε ο κόσμος της Βασίλισσας στο ματς της περασμένης Τετάρτης κόντρα στην Παρτιζάν και «ζέστανε» την ομάδα για το αυριανό ντέρμπι στο ΣΕΦ, απέναντι στον Ολυμπιακό

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Απολαύστε κερκίδα:

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement