
Ο Μάκης Αγγελόπουλος μετά το τέλος της πρώτης ομάδας με την Παρτιζάν, πήγε στο βοηθητικό του ΟΑΚΑ και παρακολούθησε για αρκετή ώρα, το παιχνίδι της Νέων με ον Δούκα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε τις φωτογραφίες απ’ την ΚΑΕ ΑΕΚ: